Uticaj digitalnih medija u svetu postaje sve veći i veći. Ova vrsta medija u poslednje vreme doživljava ekspanziju i u Srbiji.

Moderno doba je omogućilo sve brži protok informacija i sve veću potražnju za onima koji tu informaciju umeju da plasiraju, obrade je i učine je dostupnom velikom broju ljudi.

Takođe, u vreme kada je sve okrenuto ka digitalnoj sferi, na tržištu je sve veća potražnja za ljudima koji se bave upravo ovom oblašću i za to su školovani. Uz sve to, prema dostupnim podacima, plate za obavljanje poslova u sferi digitalnih medija i komunikacija izuzetno su visoke i iznose i po više od hiljadu evra na mesečnom nivou, čime retko koja profesija može da se pohvali.

U nastavku teksta ćemo vam predstaviti najpopularnije pozicije i najplaćenije u sektoru digitalnih medija i komunikacija za koje se školuju studenti Fakulteta društvenih nauka. A to su:

Stručnjak za digitalni marketing – na toj poziciji pomažete kompaniji ili industriji da razvijaju svoj brend, promovišu ga, plasiraju svoje proizvode i usluge na najbolji mogući način. Ovaj dinamičan posao će vam doneti veliki broj poznanstava, dobru zaradu, ali i mogućnost da od svoje karijere napravite pravi bum na tržištu i budete veoma traženi.

Medija planer – Glavni zadatak medija planera je kreiranje akcionih planova i strategije za reklamne kampanje. A pored toga vi ćete zasigurno uživati u ovom poslu i u plati.

Stručnjak za odnose sa javnošću, poznatiji kao PR – stručnjak u ovoj oblasti će osim dobrih finansija biti i veoma važna ličnost u svakom društvu, a posebno u kompanijama. Glavni zadatak PR-a jeste da stvori i održava povoljan imidž svog klijenta, a poseban je izazov rešiti sve probleme u vreme krize što daje posebnu čar ovakvom poslu. Dinamika i plata ovde idu ruku pod ruku, a neretko je i veoma zabavno.

Komjuniti menadžer – profesija koja je doživela svoju ekspanziju u proteklih par godina. Glavni zadatak je da se bavite oglašavanjem kompanije kroz društvene mreže, kroz planove i strategije i kroz SEO upravljanje.

Veb menadžer – jedna od novijih profesija, čija se ekspanzija tek očekuje u godinama pred nama. Uz visoku platu, radni zadaci ove profesije su i kreiranje sadržaja veb stranica, kao i jasno strukturisanje strandarda koje su potrebni klijentu. Kreativan posao, koji pruža mogućnost da se svakoga dana usavršavate i kreativno razvijate, a uz to nikada nećete imati prazan novčanik.

Zato ukoliko i vaše dete želi da postane stručnjak u oblasti digitalnih medija i komunikacija ne sumnjajte da je to dobar korak ka sigurnoj i srećnoj budućnosti, jer najbolje je raditi ono što volite, a da uz to imate i dobru platu. Neophodno znanje možete steći upisivanjem na Fakultet društvenih nauka.

Centar za obrazovanje vam nudi mogućnost upisa na ovaj zanimljiv i trenutno najtraženiji fakultet.

Program sadrži osnovne i master studije.

Cilj osnovnog studijskog programa je da kroz sadržaj pruži studentima ona znanja koja su potrebna na tržištu rada. Pruža se mogućnost da po završetku studija student može odmah ili relativno brzo da se uključi u izvršavanje konkretnih radnih zadataka u bilo kojoj medijskoj instituciji. Ovim studijskim programom obezbeđuje se potrebno znanje neophodno za zanimanje diplomiranog komunikologa u različitim institucijama, organizacijama, preduzećima koja posluju na domaćem ili međunarodnom tržištu.

Cilj master studijskog programa predstavlja produbljivanje znanja i sposobnosti studenata za razumevanje različitih oblasti kulturoloških nauka i kulture, kao i sticanje praktičnih znanja koja se koriste u različitim organizacijama, preduzećima, javnim službama, međunarodnim organizacijama, udruženjima, kao i drugim institucijama medijskog, ekonomskog, pravnog, političkog i informativnog sistema. Dodatni cilj je i sticanje dobre osnove za nastavak daljeg obrazovanja i usavršavanja. Svrha ovog studijskog programa je teorijsko i praktično osposobljavanje studenta za profesionalni rad u medijskim, kulturnim, privrednim i drugim društvenim organizacijama; samostalno istraživanje pojava i procesa u praksi funkcionisanja digitalnih medija i komunikacija; kao i nastavak školovanja na trećem nivou studija. Saznajna i obrazovna uloga studijskog programa u obrazovnom sistemu je pružanje mogućnosti studentima za proširivanje teorijskih znanja i razvijanje praktičnih sposobnosti koje se odnose na međuzavisnost digitalnih medija i komunikacija, sve zastupljenijih u medijskoj i društvenoj praksi..

Za više informacija kontaktirajte nas +381 64 920 45 48